Lewy błotnik przód wydaje się mieć inny odcień, mimo tych retuszowanych fot.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
BMW E46 320D TOURING 2002 VIN: WBAAP71040JL40332
2014/01/20 19:35 #55555
michałsnk
Witam,
Zdjęcia są jakie są warto się przyjrzeć na żywo nawet jak coś było,a nie jest to zbyt poważną wadą to zacne auta są
Wyposażenie :
BMW 320D E46 JL40332 (WBAAP71040JL40332)
Silnik 2.0L (M47DO1)
Moc maksymalna 148 KM (110.0 kW)
Skrzynia Manualna
Kolor SCHWARZ 2 (668)
Wnętrze STANDARDLEDERHELLBEIGE 2 (ARBEITSN (N6H
Data produkcji 2002-01-12
VIN WBAAP71040JL40332 (JL40332)
Instrukcja obsługi język włoski.
S534A Klimatyzacja automatyczna
S441A Pakiet dla palących
S520A Lampa przeciwmgłowa
S411A Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny
S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S438A Wersja z drewna szlachetnego
S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S785A Lampy kierunkowskazów białe
S661A Radio BMW Business (C43)
S863A Spis dealerów, Europa
S915A Brak konserwacji pokrycia zewn.
S548A Licznik kilometrów
S550A Komputer pokładowy
S832A akumulator w bagażniku
S321A Napis
S279A Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45
S855A Wersja językowa, włoski
S928A Sterowanie opon
S884A Instrukcja obsługi, jęz. włoski
Ubezpieczenie w Polsce :
Cel zapytania: Identyfikacja polisy OC w portalu publicznym.
Treść zapytania:
"Czy pojazd o numerze VIN WBAAP71040JL40332 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-01-20?"
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze VIN posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
polisa: 70010229127 dla pojazdu: BMW 320D TOURING
zakład odpowiedzialny: GENERALI TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
adres: Postępu 15B, 02-676 Warszawa
UFG informuje:
Odpowiedź na pytanie została wygenerowana zgodnie ze stanem bazy Ośrodka Informacji UFG na dzień 2014-01-17, na podstawie danych przekazanych przez firmy ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności. Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi.
UFG nie jest uprawniony do dokonywania zmian danych przekazanych przez zakłady ubezpieczeń. Zmiany takie mogą być dokonywane wyłącznie przez ubezpieczyciela, od którego pochodzą te dane i tylko przez niego mogą zostać skorygowane, uzupełnione lub zaktualizowane. W przypadku konieczności skorygowania, uzupełnienia lub zaktualizowania danych, prosimy zwrócić się bezpośrednio, lub za pośrednictwem OI UFG, do właściwego zakładu ubezpieczeń.
* art. 105 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK
Jak sprawdzić 2masowe koło zamachowe :
Objawy awarii koła dwumasowego
- Klekotanie i terkotanie na biegu jałowym, zmieniające się po wciśnięciu sprzęgła
- Piski przy redukowaniu biegów
- Stuki przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na niskich obrotach
Jak samemu zdiagnozować usterkę
- Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia.
- Jadąc na 3. biegu na obrotach około 3000 wymuś szarpnięcie na sprzęgle kilkakrotnie gwałtownie kopiąc w pedał gazu. Jeżeli pojawią się hałasy i wibracje, to może to być objaw uszkodzenia koła dwumasowego.
- Jeżeli obie próby wskazują na awarię koła dwumasowego - mechanik będzie musiał zdemontować skrzynię biegów. Pomiar luzów koła potwierdzi jego stan.
Cztery sposoby na wydłużenie żywotności dwumasowego koła zamachowego
1. Unikaj niskich obrotów. Permanentna jazda w zakresie zbyt niskich obrotów (1500 obr./min i poniżej) powoduje nadmierne i trwające długo obciążanie sprężyn oraz ich tłumików. Oszczędna jazda niestety nie służy trwałości "dwumasu".
2. Zmień sposób ruszania. Gwałtowne puszczanie sprzęgła, nie tylko przy ruszaniu, ale również po zmianie biegu na wyższy, powoduje chwilowe duże przeciążenie sprężyn i tłumików. Tak samo niszczące jest dławienie silnika, np. przy ruszaniu z 2. biegu.
3. Unikaj poślizgu sprzęgła. Długotrwała jazda z poślizgiem sprzęgła (przy ruszaniu, przy zużytym sprzęgle itp.) powoduje przegrzanie tzw. masy wtórnej, co skutkuje zmianą konsystencji smaru oraz uszkodzeniem łożyskowania wewnętrznego.
4. Zadbaj o wtryskiwacze. Zaniedbanie stanu stanu silnika (np. zużycie wtryskiwaczy w dieslu powyżej współczynnika korekcji 1,65 mg/H) powoduje nierównomierność biegu silnika, wywołującą ponadnormatywne wibracje koła dwumasowego.