|
Jeszcze jeden z podanym vinem do archiwum/
VIN: WBAAX71050JW90004 link: allegro.pl/bmw-e46-320d-touring-xenon-sp...lti-i3862078233.html Próbuje znaleźć właściciela już dobre pół roku. |
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
|
|
Witam
Przypatrzmy się : blogzmotoryzowany.pl/bmw/7.jpg może coś tam kiedyś było ? nie mówię żeby skreślać takie auta,ale no tutaj to spasowanie. blogzmotoryzowany.pl/bmw/10.jpg lewa i prawa strona górne lampy tylne po bokach co jaśniejsze co ciemniejsze może światło tak na zdjęciu Auto zacne i to bardzo fajne,kozackie felgi Alpiny pewnie www.racingforum.pl/index.php?showtopic=115889&pid=1094629&st=0& tu jest gościu też Ważne jest w jakim stanie osprzęt silnika to są dobre silniki,ale sprawdziłbym tez klapy (np.czy równo chodzi na wolnych obrotach) Treść zapytania: "Czy pojazd o numerze VIN WBAAX71050JW90004 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2014-01-20?" Treść odpowiedzi: Pojazd o podanym numerze VIN posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym: polisa: 908512505781 dla pojazdu: BMW 320 TOURING DIESEL KAT. E46 zakład odpowiedzialny: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI WARTA S.A. adres: Chmielna 85 nr lok. 87, 00-805 Warszawa UFG informuje: Odpowiedź na pytanie została wygenerowana zgodnie ze stanem bazy Ośrodka Informacji UFG na dzień 2014-01-17, na podstawie danych przekazanych przez firmy ubezpieczeniowe. Ubezpieczyciele są zobowiązani w ciągu 14 dni, od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, do przesłania informacji o tym fakcie do UFG*. Ze względu na te terminy, dane w bazie UFG są obarczone ryzykiem braku aktualności. Dlatego też - w celu ostatecznego zweryfikowania polisy OC i potwierdzenia okresu ochrony ubezpieczeniowej - zalecamy skontaktować się bezpośrednio z firmą ubezpieczeniową wskazaną w powyższej odpowiedzi. UFG nie jest uprawniony do dokonywania zmian danych przekazanych przez zakłady ubezpieczeń. Zmiany takie mogą być dokonywane wyłącznie przez ubezpieczyciela, od którego pochodzą te dane i tylko przez niego mogą zostać skorygowane, uzupełnione lub zaktualizowane. W przypadku konieczności skorygowania, uzupełnienia lub zaktualizowania danych, prosimy zwrócić się bezpośrednio, lub za pośrednictwem OI UFG, do właściwego zakładu ubezpieczeń. * art. 105 ust. 2 Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK www.stolencars24.eu/ (jednak zawsze można,dla pewności na komisariacie) Checking StolenCars24 database ... ok. Checking Slovenian Police database ... ok. Checking Italian Police database ... ok. Checking Romanian Police database ... ok. Checking Czech Republic Police database ... ok. Checking Slovak Republic Police database ... ok. Checking Lithuanian Police database ... ok. Opcje płatne (przelewem internetowym) coś jest ! www.automo.pl/?f673b86169a4fd3396fe0b6f3...50JW90004&x=71&y=19# www.autodna.pl/vin/WBAAX71050JW90004 Wyposażenie : Silnik 2.0L (M47) Moc maksymalna 134 KM (100.0 kW) Skrzynia Manualna Kolor TITANSILBER METALLIC (354) Wnętrze STOFF FLOCK RAUTEANTHRAZIT (E3AT) Data produkcji 2000-08-19 VIN WBAAX71050JW90004 (JW90004) S534A Klimatyzacja automatyczna S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S481A Fotel sportowy S520A Lampa przeciwmgłowa S521A Czujnik deszczu S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S494A Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S302A Instalacja alarmowa S785A Lampy kierunkowskazów białe S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy S423A Dywaniki podłogowe Velours S320A Brak napisu modelu S464A Worek na narty L801A Wersja krajowa Niemcy S863A Spis dealerów, Europa S879A Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki S548A Licznik kilometrów S550A Komputer pokładowy S832A akumulator w bagażniku S386A Reling dachowy S662A Radio BMW Business CD S279A Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 45 S851A Wersja językowa, niemiecki S433A Listwy wewnętrzne Sprawdzenie dwumasowego koła zamachowego : Objawy awarii koła dwumasowego - Klekotanie i terkotanie na biegu jałowym, zmieniające się po wciśnięciu sprzęgła - Piski przy redukowaniu biegów - Stuki przy dodawaniu i ujmowaniu gazu na niskich obrotach Jak samemu zdiagnozować usterkę - Jadąc na 5. biegu zejdź pod 1000 obr./min i maksymalnie wciśnij pedał gazu. Silnik ze sprawnym kołem będzie płynnie przyspieszał. Przy zepsutym kole pojawić się mogą wibracje, telepania i szarpnięcia. - Jadąc na 3. biegu na obrotach około 3000 wymuś szarpnięcie na sprzęgle kilkakrotnie gwałtownie kopiąc w pedał gazu. Jeżeli pojawią się hałasy i wibracje, to może to być objaw uszkodzenia koła dwumasowego. - Jeżeli obie próby wskazują na awarię koła dwumasowego - mechanik będzie musiał zdemontować skrzynię biegów. Pomiar luzów koła potwierdzi jego stan. Cztery sposoby na wydłużenie żywotności dwumasowego koła zamachowego 1. Unikaj niskich obrotów. Permanentna jazda w zakresie zbyt niskich obrotów (1500 obr./min i poniżej) powoduje nadmierne i trwające długo obciążanie sprężyn oraz ich tłumików. Oszczędna jazda niestety nie służy trwałości "dwumasu". 2. Zmień sposób ruszania. Gwałtowne puszczanie sprzęgła, nie tylko przy ruszaniu, ale również po zmianie biegu na wyższy, powoduje chwilowe duże przeciążenie sprężyn i tłumików. Tak samo niszczące jest dławienie silnika, np. przy ruszaniu z 2. biegu. 3. Unikaj poślizgu sprzęgła. Długotrwała jazda z poślizgiem sprzęgła (przy ruszaniu, przy zużytym sprzęgle itp.) powoduje przegrzanie tzw. masy wtórnej, co skutkuje zmianą konsystencji smaru oraz uszkodzeniem łożyskowania wewnętrznego. 4. Zadbaj o wtryskiwacze. Zaniedbanie stanu stanu silnika (np. zużycie wtryskiwaczy w dieslu powyżej współczynnika korekcji 1,65 mg/H) powoduje nierównomierność biegu silnika, wywołującą ponadnormatywne wibracje koła dwumasowego. Czytaj więcej na motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywan...utm_campaign=firefox Oraz turbiny : mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-auta/nap...kodzona-turbine.html Pozdrowienia, Michał |
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
|
|
Przybliżone dane z dekodera
Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć. Część wiadomości jest ukryta dla gości. Proszę zaloguj się lub zarejestruj aby ją zobaczyć. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
|