Tak na szybko , coś z tymi "szparkami" nie tak
ogólnie bardzo fajne autko , co do silnika , to proponuję bardzo dokładnie przejrzeć , (np.zrobić test przelewowy wtrysków , o turbawce nie wspomnę) żeby potem nie było , bo ten przebieg , za te pieniądze jest nie realny , a wtryski to droga impreza .Sprawdź szczelność drzwi ,z czasem mata wygłuszająca puszcza na łączeniu z blachą i water przecieka do wnętrza
.
W tej jednostce napędowej , mankamentem jest olbrzymia turbo dziura , autko idzie dopiero pow.2000 obr.-jest na to sposób w postaci chipa
tylko trzeba mieć pewność co do stanu silnika. Poza serwisem "płynowym" proponuję luknąć na stan EGR- u , jak i filtra odmy (
www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22699) bo nie każdy go wymienia , i co gorsza nie każdy o nim wie , a niestety potrafi napaskudzić w mechanice , kolejną rzeczą , na którą zwrócił bym uwagą jest interculer ,a raczej szpara między interculerem , a chłodnicą , często się zdarza że jest tam syf (liście , gałązki) które zatykają przelot pow.i trzeba to wyczyścić , żeby motorek się nie pocił w szczególności w ciepłe dni.Co do zawieszenia to- przednie sworznie wahaczy , rzecz jasna też długo nie wytrzymują , niestety w standardowych nie można ich wymienić , i trzeba się wydatkować na cały komplet(jedyna alternatywa to MEYLE HD), z tyłu zobacz stan "Tulei Wahaczy Ciągnionych " też z czasem postukują przy dodawaniu i ujmowaniu gazu , i to tez nie jest najtańsza zabawa jeśli chodzi o wymianę
to tyle moich 3letnich doświadczeń z tym tylnionapędem