Peugeot 406 Coupe to bardzo fajne auta, ale niestety ma swoje wady. Kilka razy już było na ten temat na forum, ale przypomnę
1. amortyzatory są elektronicznie regulowane i ich wymiana w komplecie to około 10tys zł - chyba, że rezygnujemy z przycisku (SPORT) na desce rozdzielczej i wsadzimy zamienniki bez elektronicznej regulacji.
2. elektronika to też słaby punkt - siada kiedy chce i co chce (zależy jaką sztukę trafimy) może też być tak że nic nie będzie siadało, ale trzeba mieć to na uwadze przy wyborze auta. Jak nam sprzedawca powie, że np. szyby się przycinają, albo panel w desce, albo el. skł. lusterko zacina się - to już wiemy, że siada elektronika i takie przypadki niedziałających podzespołów będą się pojawiały. Naprawy el. w ASO nie polecam
3. szyby boczne nie mają rantów, tak więc jak są źle wyregulowane lub mają wytarte uszczelki to będziesz miał kałużę w środku samochodu po solidnym deszczu
regulacja auto-domykania/uchylania szyb około 100zł/szt. w ASO (kiedyś tyle było, teraz nie wiem)
4. Z zalet w tym aucie bez wątpienia jest SPALANIE - 3.0l silnik i masz spalanie na trasie przy w cale nieoszczędnej jeździe, rzędu 10-12l (tyle co w mieście), najmniej w trasie jak nie depczesz to potrafi spalić poniżej 9l - i tu brawa dla Peugeota.
Co do tej szt. o którą pytasz to:
1. przebieg z d. wyjęty - nierealny - robiony rozrząd przy 100tys. no ok 100-120tys to ten przedział na rozrząd, ale nie uwierzę w taki przebieg w 15 letnim aucie.
2. Co do zderzaka to dekoder mówi niby, że "Product Range: 406 after restyling", ale to nie jest możliwe bo lift był w 2003 roku i wersja po lifcie miała 207KM
3. Auto wygląda na znaną mi dobrze opcję i w miejscu, gdzie powinien być przycisk "Sport" na środkowym panelu jest zaślepka - a z wnętrza wnioskuję, że to jest najbogatsza wersja wyposażenia "Pininfarina", więc guzik powinien tam być - jeśli faktycznie tak jest, że guzik był, a amorki są niefabryczne bez regulacji to masz odpowiedź na przebieg. Fabryczne amortyzatory w tym modelu starczały na 150tys. km bez bólu - dlatego ich cena za szt. wynosi 2400zł
a i jeszcze jedno - poprzedni właściciel wymienił rozrząd 5tys. km temu i sprzedał auto? kto inwestuje w auto przed sprzedażą (ok. zainwestował nie wiem w nowe dywaniki, wycieraczki, gałkę zmiany biegów, ale kompletny rozrząd to już 1000-1200zł), a nowy właściciel przejechał nim 5-6tys. km i sprzedaje ??? dla mnie same wątpliwości.