Z praktyki i doświadczenia , posiadałem 1,8T dosyć ciekawa jednostka , przy mocy 210 paliła w mieście przy spokojnej jeździe w gr. 12l, jak się ją cisnęło to i ponad 20l ( rzecz jasna mówimy o 98Pb + , bo 95 to tylko problemy)- ,i jednak nie tak pancerna jak się ją uważa.
Trzeba uważać mi.na łańcuszek faz rozrządu (nie lać Castrola!) , bo to dosyć droga i czasochłonna impreza, o turbo i rozrządzie nie mówię bo to oczywiste,-- a i nie spodziewaj się wysokiej kultury pracy tej jednostkiiiii, brzmi koszmarnie (w kabinie) do czasu gdy nie wejdzie na wyższe obroty
Dwuliterówki
nie znam , ale zakładam ze podstawy konstrukcyj są zbliżone , --pewnie coś rozwiercili i powiększyli , ale mogę się mylić
ps obecnie latam na zwykłym automacie , i musiałem powymieniać to i owo i podczas rozmowy o tym i o siam tym , fachowce strasznie narzekali na DSG jest pięknie, dopóki się nie zessro i co gorsze nie ma w sumie gdzie tego naprawić , raczej