Chciałem zostawić tutaj swoje spostrzeżenia po osobistych oględzinach samochodu oraz sprawdzeniu go w
Europejskim Rejestrze Pojazdów oraz jego historii serwisowej. Załączam oba raporty.
Cofnięty przebieg z 214 tys. na 162 tys. Sprzedawca nie poinformował o wadach innych niż pęknięta szyba (czego nie ma w ogłoszeniu) a były (ceny części nieoryginalnych jeśli to możliwe wraz z robocizną):
1. Uszkodzone radio (ok 1 tys. zł używane)
2. Malowany tylny błotnik
3. Ostrzeżenie niedziałania świec 1,2,3, być może do wymiany sterownik świec (ok. 130 zł świece albo ok 250. zł sterownik)
4. Wycieki — przewód od odmy ale przede wszystkich z systemu turbo/AGR (trzeba rozebrać, żeby zdiagnozować)
5. System AGR — do wymiany albo przewód doładowania (tylko oryginalny ok 800 zł) albo turbo (2 tys.)
6. Do wymiany koło pasowe i pasek (ok. 500 zł)
Łącznie na nieoryginalnych częściach ok. 3200 zł na oryginalnych trochę ponad 6000 tys. zł.
Sprzedawca poinformował, że i tak sprzeda za swoją cenę bo "jeden zauważy drugi nie zauważy".