Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×

TEMAT: Uwaga na ogłoszenie Mercedes-Benz ML 350 odewamilewska23 VIN: WDC1641251A596625

Uwaga na ogłoszenie Mercedes-Benz ML 350 odewamilewska23 VIN: WDC1641251A596625 2020/01/30 19:14 #89140

  • Krzysztof
  • Krzysztof Avatar
  • Offline
Uwaga na ogłoszenie sprzedawcy:

allegro.pl/ogloszenie/mercedes-benz-ml-350-8890999037#

brak kontaktu telefonicznego więc wysłałem wiadomość że jestem zainteresowany ,
otrzymałem odpowiedź z dodatkowymi zdjęciami i z taką historyjką ( pisownia oryginalna ) :

"
Witam,

Dziekuje za zainteresowanie moim samochodem 2010 Mercedes-Benz ML 350. Cena za samochód wynosi 30 000 PLN.
Wszystkie wymagane dokumenty sa dostepne.
Jestem lekarzem i przeprowadzilem sie z rodzina w Irlandii do pracy. Mam tu nowa prace i zarabiam wiecej pieniedzy niz w Polsce.
Sprzedaje samochód tak tanio, bo tutaj w Irlandia musze placic 35 EURO dziennie za parking, jestem zmuszony sprzedac auto bardzo szybko.
Próbowalem sprzedac samochód tutaj w Irlandii, ale nikt nie chce kupowac samochodu z lewa kierownica, równiez dla mnie trudno go prowadzic. Po Brexicie cla ubezpieczeniowe i importowe sa bardzo wysokie i postanawiam sprzedac samochód z powrotem w Polsce.
Kilka szczególów na temat mojego samochodu:

2010 Mercedes-Benz ML 350 W164 174 000 km Diesel SUV
VIN WDC1641251A596625
Pierwsza rejestracja 23/04/2010
Numer rejestracyjny pojazdu PO051NL

To polski samochód, ma oplacone wszystkie podatki i dokumenty przygotowane do sprzedazy. Nie ciazy na nim zaden kredyt. Samochód jest calkowicie zaplacony.
- Samochód jest obecnie zarejestrowany w Polsce i jest w bardzo dobrym stanie.
- Brak wypadków przed lub problemy techniczne (silnik dziala doskonale).
- Brak uszkodzen, zadrapan i wgniecen. To samochód dla niepalacych.
- Samochód ma kierownice po lewej stronie.