Posiadasz już konto?

Zaloguj

Darmowe Sprawdzenie VIN

Weryfikujemy Historię Wypadkową Pojazdów

Account

Please wait, authorizing ...
×
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Fap

Fap 2011/02/07 20:30 #7291

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
Witam

patrząc na nowe ogłoszonko na forum (passat) mam pytanko , czy komuś po "nieudacznym" wgraniu chipa , Fap potrafił wypłynąć -w trakcie hamowania :S
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/07 22:28 #7314

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
:blink: :blink: :blink: :blink:

Ale o szo chodzi...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/07 22:58 #7316

  • AutoRaport
  • AutoRaport Avatar
  • Offline
czy FAP to nie to samo co DPF - krótko mówiąc "filtr cząsteczek stałych" ?
Poprawcie mnie jak się mylę, ale Filtr chyba nie może tak sobie "wypłynąć" :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/07 23:01 #7317

  • Kris75
  • Kris75 Avatar
Dokładnie tak...
Może chodzi o płyn EOLYSIS?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/08 07:43 #7322

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
H a to zarzuciłem temat :unsure: zaraz się okaże że jestem ttoootal laikiem i zostanę wykluczony ze społeczności bezwypadkowości.

po prostu kiedyś coś wypłynęło z wydechu autka podczas hamowania, albo Fap, albo Kat ? do tej pory w nie wiadomo :huh: A program był wgrywany u tunerów z okolic wawy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/08 12:02 #7329

  • NoozyMan
  • NoozyMan Avatar
hehe - bez obaw - nikt tu nikogo nie będzie wykluczał - po to jest to forum, żeby rozmawiać o motoryzacji i problemach z nią związanych :)

Co do chip tuningu to mój kumpel w swoim Pasku podkręcał moc (dość oporowo) i jedynym objawem było dławienie się silnika i musiał po trochu skręcać chipa w dół, potem na hamownie - 100-200km testów i na nowo, aż osiągnął taką moc na jaką mu pozwalał silnik :)
Co do wydmuchiwania czegoś przez wydech to szczerze nie mam pojęcia co mogło "wypłynąć" - może woda z klimy ?? :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/08 12:35 #7331

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
HAAAHAHA ale odbytnicą :blush:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/09 20:19 #7404

  • robert_aw
  • robert_aw Avatar
Filtr cząstek stałych w grupie VW nie potrzebuje płynu do wypalania, to raz, dwa może on wpłynąć na hamowanie silnika jeśli nie jest wypalony.

Katalizator który jest uszkodzony również może stawiać problemy to raczej oczywiste.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/10 06:52 #7428

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
:woohoo: raczej chodziło o hamownie samochodu na hamowni :woohoo:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 19:00 #7524

  • robert_aw
  • robert_aw Avatar
No tak, chodzi o hamowanie samochodu bo silnikowej raczej nie posiadasz ;)
Ostatnio zmieniany: 2011/02/11 19:01 przez robert_aw.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 19:13 #7531

  • Lukasz1211
  • Lukasz1211 Avatar
WItam
JAk domyślam się chodzi o moje ogłoszenie (Passat) ;) mogę rozwiać wasze wątpliwości dobrze zrobiony chip nie ma wpływu na DPF a nawet dobry chip i właściwy styl jazdy to zero problemów z DPF-em. warto zajrzeć na to forum forum.tdi-tuning.pl/index.php wiele ciekawych rzeczy i cenne rady. Zapraszam na jazdę próbną :evil:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 19:41 #7533

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
Spoko ,spoko , mnie tylko miejsce poczynienia chipa intryguje ??:side:
ale tak to spoko , spoko
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 19:45 #7534

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
robert_aw --właśnie chodzi o hamowanie na tz. rolkach , czyli na hamowni obciążeniowej(statycznej) :laugh: B)

o takie coś,- z TAKIM efektem


Ostatnio zmieniany: 2011/02/11 19:47 przez Tomasz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 19:51 #7536

  • Lukasz1211
  • Lukasz1211 Avatar
nie bardzo rozumiem:blush:
dlaczego Kreator czy dlaczego chip?:blush:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/11 20:43 #7546

  • robert_aw
  • robert_aw Avatar
Napisałem przypadkowo "silnikowej" chodziło mi o podwoziową mniej dokładną.

rodzaje hamowni
1, silnikowa
2, podwoziowa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/12 12:36 #7562

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
:) dla czego kreator , bo chip to rzecz oczywista :laugh:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/12 12:40 #7563

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
no.. tak hamownia silnikowa to raczej tylko u producentów autek :blush: , zwykła rolkowa też podaje trzy pomiary , tj. moc znamionową , silnikową , no i oczywiście na kołach :silly: i ta jest naj ,,.. naj
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/12 13:15 #7565

  • Lukasz1211
  • Lukasz1211 Avatar
No właśnie Kreator, ponieważ to był mój pierwszy chip i nie zagłębiałem się w temacie, chociaż muszę przyznać, że podejście do klienta Super a i na strojenie tez nie narzekałem B) na początek był zrobiony mocniej na 170 Km, ale praca skrzyni przy Nm nie była już taka super :whistle:
po tygodniu pojechałem ponownie do kreatora i zmienili na 158 km i mniej Nm i teraz jest super :evil: po miesiącu ponownie pojechałem na hamownię tak z własnej ciekawości i trzyma moc a i za pomiar nie płaciłem B)
Teraz wiem, że chip tylko u Masters'a B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/12 13:42 #7567

  • Tomasz
  • Tomasz Avatar
No i tu się pojawia temat rzeka , u koga z kim i dla czego właśnie ten , a nie inny .
Z osobistego doświadczenia , biorąc pod uwagę zakłady "komercyjne" w wawie polecam
JEDYNIE - "A.Poni......ałka" lub "Diag....onik". Dla mnie , to tylko te dwa "zakłady pracy chronionej" mogą poczynić , konkretne mody !:laugh: .Swojego czasu wgrałem "mocnego moda" do buni u mas...sa, niby koni przybyło , niutów też , ALE prawdziwą frajdę z jazy doświadczyłem po wyjeździe od pana A. !!! , co lepsze samochód miał parametry niższe niż po Mas.Tu. , a latał o niebo lepiej ----HHHaa kwestia ułożenia pod dany egzemplarz :P :lol: :woohoo: , a nie - po podciąganie wszystkich krzywych , w każdym zakresie pracy silnika B)


Bo niestety większość tunerków wgrywa tz.gotowce ,zakupione od młodych ,zdolnych ,nie znanych , cichych elektroników, o których to cicho szaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :whistle:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Fap 2011/02/12 13:54 #7570

  • Lukasz1211
  • Lukasz1211 Avatar
Zgodzę się, że każdy samochód wymaga indywidualnego podejścia B) kilku kolegów robiło chip u Masters’a i naprawdę złoty człowiek a i samochody zacnie ogarnia przyjemność zjazdy tymi samochodami bezcenna za resztę można zapłacić MasterCard :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: AutoRaport